Wednesday, April 11, 2012

Da, imi doresc sa testez Normaderm impreuna cu Clarra!




Ten cu probleme? Da, din nefericire ma incadrez si eu in aceasta categorie, chiar daca in ultimul timp aceste probleme s-au mai ameliorat. Toate acestea au aparut atunci cand eram in liceu si a inceput sa mi se dezvolte acneea. De atunci am parcurs un drum anevoios, cu vizite la dermatologi si multi bani cheltuiti, cu incercari de tratamente auzite de la unul sau de la altul si cu frustrari interioare sau chiar perioade de depresii.

Intr-adevar, calatoria nu a fost una usoara.

Insa, dupa tot acest timp si multe incercari am ajuns sa-mi cunosc tenul si sa stiu ce este mai bun pentru el. Chiar daca acum problemele tenului meu nu mai sunt atat de grave ca la inceput, acestea sunt totusi vizibile si trebuie sa acord o anumita atentie ingrijirii tenului.

Eu am un ten mixt cu tendinte acneice si, pe parcurs mi-am dat seama ca este si sensibil si ca nu pot folosi anumite produse care au in in compozitia lor compusi iritanti. Astfel, folosesc intotdeauna produse care sunt special create pentru tenul sensibil, care nu contin alcool si sunt noncomedogenice.

De aceea sunt entuziasmata de noul produs de la Vichy, si anume, Crema Hidratanta pentru Transformarea Totala a Tenului cu Probleme, varianta reformulata. Am folosit o mostra din prima varianta a cremei si mi-a placut mult deoarece am simtit ca mi-a calmat si hidratat tenul si parca acesta a devenit mai luminos. Nu mi-a produs iritatii si a constituit o buna baza de machiaj. Din acest motiv, pentru mine, aceasta varianta imbunatatita este foarte promitatoare.


Aceasta noua formula a cremei hidratante este conceputa pentru a corecta cele 6 semne ale tenului cu probleme, si anume:

  • Imperfectiuni
  • Pori dilatati
  • Luciu
  • Roseata
  • Pete post-acnee
  • Relief neuniform

Pesonal, cu exceptia ultimului punct, am toate semnele unui ten problematic si simt ca aceasta crema s-ar potrivi tenului meu. 
Si evident ca acesta este un produs noncomedogenic, hipoalergenic si fara parabeni, potrivit pentru tenul sensibil. Acesta este un lucru foarte important pentru mine si sunt pretentioasa la ce pun pe fata. Atat de multe produse destinate ingrijirii tenului contin ingrediente nesanatoase, care dauneaza pielii, incat simt ca este nevoie de o mare atentie in alegerile facute.

Ceea ce face aceasta crema speciala sunt ingredientele care, pe de o parte corecteaza imperfectiunile, iar pe de alta parte hidrateaza.

Ingrediente Dermatologice si Exfoliante:
  • LHA (lipohidroxi acid) - Microexfoliant, elimina celulele moarte de la suprafata pielii
  • Acid Glicolic - Efect de regenerare profunda a pielii
  • Acid Salicilic - Efect antiseptic si exfoliant

Ingrediente Hranitoare si Calmante:
  • Glicerina si uleiuri emoliente - Efect hidratant, ofera pelii o senzatie de confort

Rezultatele la care ne putem astepta:
  • Pielea este integral transformata incepand cu a 7-a zi (rezultate obtinute in urma autoevaluarii calitatii tenului pe 50 de femei)
  • Tenul este curatat
  • Zi dupa zi, tenul este vizibil transformat

Din descrierea acestei creme, trebuie sa spun ca sunt foarte curioasa si imi doresc sa o incerc. 
De altfel, Vichy ofera spre testare acesta crema pe cateva bloguri iar eu am ales sa ma inscriu cu mare placere si entuziasm pe blogul Clarrei, unde 6 bloggeri si 6 cititori vor avea oportunitatea sa testeze aceasta crema. 
Puteti si voi sa va inscrieti pe blogul ei accesand acest link: 





No comments:

Post a Comment